09 augusztus 2011

végre!!!megint itt

"elfogyasztottam" három számítógépszerelőt, mire utóbbi rájött, hogy az alattomos, sunyi modem nem műkszik, hiába igyekszik úgy tenni, mintha végezné a dolgát!! Lefülelte a szaki a gonoszdit, és most megint van net-kapcsolatom!!! Három hét után...végre!!! Sok-sok minden történt, varrtam is persze, sokat;  kirándultunk is, rossz időt fogtunk ki - de az hagyján, Bükkben leszakadt futóművel autókázni izgalmasabb (zivatar kellős közepén kicsi gyerekkel várni az autómentőt színtiszta adrenalin!)Jajj, annyi minden történt, beleőszültem!
Rakok majd fel képet, írok is hamarost, de mára elég ennyi!
Lesz játék is, hisz egy éves a blogom! Lesz minden, de most megnézem mit műveltetek, míg nem voltam gépközelben :-D
jó éjt!

5 megjegyzés:

  1. Jujj,akkor nem unatkoztál!:( De remélem,mostmár minden rendben van!

    VálaszTörlés
  2. Végre ismét itt!! Már nagyon vártalak!!!!

    VálaszTörlés
  3. Üdvözöllek! Már nagyon hiányoztál...)))

    VálaszTörlés
  4. Ancsika! Akkor mozgalmas volt eddig a nyarad. Már hiányoztál ám. Nagyon bosszantó tud lenni, ha elromlik a technika, és az ember lánya tehetetlen... De szerencsére már túl vagytok a nehézségeken. Kíváncsian várom a részletes beszámolódat.

    VálaszTörlés
  5. Ohhh, hát érdemes volt ide visszajönni! De aranyosak vagytok, hát így hiányoztam....(meghatódtam, no!)
    Köszi csajok, mindnyájatoknak! Nem sokára írok bejegyzést, kiteszem a játékfelhívást is, bár még töröm az agyam a nyereményen (nyereményeken?).

    VálaszTörlés

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...