26 augusztus 2011

Nektek készül(t)!


Már el is telt egy év azóta, hogy blogot kezdtem írni. Nem bántam meg! Sőt!!!
Sok kedves barátra leltem, sokat tanultam általatok, tőletek. Az alkotásaitok, gondolataitok segítenek elviselni a rideg Való Világot, szeretek itt lenni :-) Köszönöm! és mivel a szülinapom is a minap volt, hát JÁTSZUNK!
Nincs megkötés, nincs szabály, csak annyi, hogy hagyj itt egy bejegyzést, és kész! Írd meg, melyiket szeretnéd a két ajándék közül. Az így két táborra oszlók között sorsolom ki a lent látható kütyüket, 
határidő: mondjuk szeptember 25.
október 01!
füzetborító A5-ös méretben

jelenleg egy puha fedeles kockás füzet lakik benne, azzal együtt kapod :-)


üdvözlőtábla-féle, még csak körvonalakban, készül majd rá felírat is: Üdvözlünk, Isten hozott, Köszöntünk stb. Te fogod megmondani, mit hímezzek rá! 
nézz lejjebb



valami hasonló kerekedik belőle :-)

32 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én nagyon szeretnék játszani, és a táblácskára voksolok... Nagyon szeretem a blogod, sok hasznos, kedves ötletet merítek belőle. Köszönöm... Éva

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az évfordulóhoz!
    Nekem a füzetborító tetszik jobban :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is szeretnék játszani :) ! A füzetborítóért.
    Köszi a lehetőséget :) !

    VálaszTörlés
  4. Szia !
    Gratulálok a blogodhoz!:)
    A füzetborítóért én is ringbe szállok:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem mindkettő tetszik, de hát választani kell, akkor füzetborító!
    Gratulálok a szülinapodhoz!

    VálaszTörlés
  6. szia!
    wow!
    az üdvözlőtábláért szállnék ringbe!
    meséseket alkotsz! csak így tovább!
    szép napot!
    Éva

    VálaszTörlés
  7. Én a füzetborítót szeretném nagyon!:)
    Köszi a játékot!:)
    Boldog szülinapot!!!:)

    VálaszTörlés
  8. A fuzetborito nagyon tetszik.:)
    Bernadett

    VálaszTörlés
  9. Szia Ancsika! Gratulálok az évfordulóhoz. Kb. egyidősek a blogjaink. Én is szeretnék játszani. Mindkét ajándékod nagyon szép, de én a füzetborítóért játszom, azt minden nap magammal vinném a suliba :)

    VálaszTörlés
  10. Ancsika, boldog születésnapot és blogszülinapot kívánok! Mivel nekem már van üdvözlőtáblám tőled, így a füzetborítóért indulnék:D

    VálaszTörlés
  11. Boldog Születésnapot!
    Én a csodás üdvözlőtábláért szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  12. Gratula a blogodhoz!
    A köszöntőtáblácskáért én is beállnék a sorba... :)

    VálaszTörlés
  13. Bocsi,hogy ideírok,csak jöttem szólni,hogy találsz nálam egy meglepit!;)

    VálaszTörlés
  14. Szia, most találtam rád, és rögtön játékba botlottam :D boldog szülinapot!
    Én az üdvözlőt választanám, ha nyernék.

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm mindenkinek a köszöntést! Üdvözlet az újaknak :-) és most megyek Grétihez....

    VálaszTörlés
  16. Most fedeztelek fel, jövök máskor is, ez az üdvözlő tábla nagyon édes, boldog blogszülinapot:)

    VálaszTörlés
  17. boldog blogszülit!
    az üdvözlőtábla tetszik nagyon:)

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok!
    Az üdvözlőtábláért játszanék:)

    VálaszTörlés
  19. Szia, Ancsika!
    Nahát, én egészen véletlenül tévedtem ide hozzád, miközben őszi gyerekfoglakozásokra kerestem ötleteket...
    Boldog blogszülinapot!! Nekem nagyon tetszik az üdvözlő tábla. Ha én nyernék, örömmel fogadnám!
    Gyere hozzám is játszani, ha van kedved...
    Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Napos oldalán találtam rá a játékodra.
    Én is beszállnék.
    Mondjuk legyen a füzetborító.
    A foltvarrós füzetemre fogom tenni (no persze, ha a sors is egyetért velem... de miért is ellenkezne?!).
    Szóval boldog szülinapot!

    Üdv:

    Mónika

    VálaszTörlés
  21. Köszöntök minden új jelentkezőt!
    Készül már az üdv.tábla, de valamiért a gépen nem hajlandó letűzni a cikk-cakkot....Kézzel álltam neki, talán jobb is így :-)

    VálaszTörlés
  22. Nagyon ügyes vagy,én is szeretnék játszani,nekem mind a két ajándék tetszik.
    Ha van kedved néz be hozzám:http://rozsa-muhelye-2010.blogspot.com/
    Üdv.Rózsa

    VálaszTörlés
  23. Szia! No végre ide is elkeveredtem, és nem bántam meg. Tetszik amit látok! És akkor már játszani is beszállnék én is. Ha lehet akkor én az elsőre voksolok. További jó alkotást kívánok.
    Üdv Moncsi

    VálaszTörlés
  24. Jajj,majdnem lemaradtam!:)
    Utólag is nagyon boldog szülinapot és blog-évfordulót!
    Mindkét ajándék tetszik,de ha muszáj választani,akkor az üdvözlőtáblát választanám.

    VálaszTörlés
  25. Nagyon dupla születésnapot! :)
    Örülök, hogy Rád találtam. Gyönyörűek a nyeremények. Én a füzetborítót szeretném. :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Én is szeretnék játszani!Mindkét ajándék nagyon tetszik,ezért ha nyerek a döntést Rád bízom.

    Boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  27. Szia

    Nekem az üdvözlőtábla tetszik. Nagyon helyes. Ügyes vagy, így tovább. Csinálj még sok további csodás dolgot.

    Valamint most olvastam egy idézetet, amit csak úgy megosztanék mindenkivel:

    "Örvendj a hóvirágnak, az ibolyának és a búzavirágnak. Ha egyedül vagy, annak, hogy egyedül lehetsz, ha nem vagy egyedül, annak, hogy nem kell egyedül lenned. Vágyódj arra, amit a holnap hoz, és örvendj annak, ami ma van. Minden talajban megterem valamiféle virág. Minden napnak van valamilyen öröme. Neveld rá a szemed, hogy meglássa azt."

    Szép napot!

    VálaszTörlés
  28. Köszönöm, hogy jöttök :-)
    Mosolya! Az idézeted remek, és én már évek óta eszerint igyekszem élni, bár néha nehéz....

    VálaszTörlés
  29. Fantasztikus mindkét ajándék :)
    Ha lehet mindkettőért indulok, ha nem akkor rád bízom melyik csoportba teszel, mert nem bírok dönteni :D

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Én is szeretnék játszani, én az üdvözlő tábláért játszanék, lányomnak biztos nagyon örülne neki:)

    VálaszTörlés
  31. Kedves Ancsika!

    Gratulálok a blogodhoz, hihetetlenül szép és jópofa dolgokra lehet itt lelni.
    A továbbiakban is kívánok sok örömöt a munkáidhoz és sok-sok blog-bejegyzést!
    És én is harcba szállnék a füzetborítóért.

    VálaszTörlés
  32. Szia! Az utolsó percben de ideértem! Nekem az üdvözlőtábla tetszik, annyira vidám!
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...