21 március 2011

Elkészült a hinta

némi fúrás, faragás után íme:
 erős vászonból szabtam duplán, került bele párnácska is - komfortos legyen - és jó mélyre varrtam, mert az én gyerekem majmocska, mindenből ki- mindenhová felmászik. A rudazatot egyszerűen oldottuk meg: letámadtam a házunk mögött terebélyesedő mogyoróbokrot!

Töpörtyű imádja!

 Nagyon egyszerű a szabása-varrása, az etetőszéket vettem mintának, és akit érdekel szívesen felteszem a rajzot és méretet a szabásmintáról, amit készítettem, csak egy kis türelem, momentán nem működik a szkenner.

3 megjegyzés:

  1. Hát de édes lett, nagyon ügyesek vagytok:))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó! Olyan drágák a műanyag hinták, erre tessék! Ha van mintád és felteszed, megköszönjük!!! :)))

    VálaszTörlés

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...