31 január 2011

Böbillától kaptam ezt a  Kreatív blogger díjat és nagyon szépen köszönöm ezúton is! 

Kaptam még Csipkerózsikától és Grétitől is díjat, tőlük ezt:
 És mire kigondoltam, hogy kinek adnám tovább addigra már ők is kaptak, aztán jött Böbillától is a díj, és megint hét embert kéne kiszemelnem.
Szívem szerint mindenkinek odaadnám, akiket olvasok. Ezennel közösé teszem mindkét díjam. Aki az oldalsávban megtalálja magát, annak ezennel átnyújtom, fogadja szeretettel!
Lányok! Köszönöm szépen, hogy gondoltatok rám, bár nem adom tovább konkrétat 17 embernek, de sokat jelent nekem mindkét díj!

Egy kitételnek eleget tennék azért. Íme hét dolog rólam:
- nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt
- egy balesetből kifolyólag újra kellett tanulnom beszélni, járni, és kicsit kihagy a memóriám,
- imádom a kertem, de kevés rá az időm,
- négy gyerek mellett ha mégis egyedül maradok, nem találom a helyem, annyira megszoktam a nyüzsgést,
- pánikbeteg vagyok, de mikor terhes lettem a kicsivel, eldobtam a gyógyszert, azóta tünetmentes vagyok :-),
- az elmúlt 10 évben meghalt a férjem, a nővérem, nagynéném, nagyszüleim, gyerekkori barátom - ők mind közel álltak hozzám, hiányoznak
- minden rossz ellenére hiszem, hogy eljön a szebb, a jobb világ, addig pedig igyekszem vidáman élni (különben is: példát kell mutatni a gyerekeknek)
És most megyek varrni, főzni, mosogatni - egyszerre! :-D





2 megjegyzés:

  1. Ancsika, gratulálok a díjaidhoz, és sok erőt, kitartást, türelmes és főkánt boldogságot kívánok továbbra is neked!!! És is hiszem, szilárdan, hogy eljön az a szebb új világ!

    VálaszTörlés
  2. Megint csak hoztam neked valamit, de ebből semmiképp nem akartalak kihagyni..nézz át hozzám.:)Jól vagyó? El vagy tünve...

    VálaszTörlés

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...