26 szeptember 2010

Sapit is varrtam

Mindjárt kettőt, de azt majd holnap. Benevezek vele a textilországi játékra, részleteket majd később. És rájöttem, hogy az új képfeltöltő rendszerrel nem lehet kinagyítani a szabásmintát, amit lejjebb a cipiről beszkenneltem. Ha lesz energiám, kipuhatolom, hogy lehet nagyítani, v. letölteni, nyomtatni. Ha kell egyáltalán valakinek. Ha nagyobb képet jelenítek meg, akkora lesz, hogy fele lelóg a felületről. Ötlet valakinek? Help me! Késő este van, elfáradtam, de még agyalok a gondomon. Miért nem lehet kinagyítani a képet egy kattintással?!

Zseni vagyok ;-D, megoldottam. A kinagyítandó képet kicsiben kell feltölteni és külön, nem ám a többivel együtt.
Így már műkszik!!! Lehet, hogy ez csak nekem újdonság, most legalább tanultam megint valamit.
megyek aludni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...