14 szeptember 2010

Jön a Karácsony!?

Sokak blogjában látom, már a karácsonyi hajtásra készülnek. Igaz, én is azon gondolkodom, kinek mit? Nekem nagy családom van, ha összejövünk szűken is 20-an vagyunk. Van min gondolkodnom. Na és itt az új hír:
A múltkori pólófestést is élveztem. 
Viszont most arra gondoltam, hogy néhány elkövetésemhez teszek szabásmintát is.Már csak azért is, mert az én kis poncsóm nem akar elkészülni, hátha most motiválva leszek. Meg aztán szeretek rajzolni, és gyakorlom legalább a számítógéphez való rajztábla használatát, amit a lányaim vettek - nagy örömömre :-)

Ez egy alap, amit úgy variálhatsz, ahogy akarsz (lehet más a nyak- kivágása, cipzár helyett lehet akár patent is, stb-stb.) 
Ha a képre kattintasz, nagyobb lesz.
És ígérem rakok fel az enyémről is képet, amit készítettem (bár lejjebb láthatsz belőle egy kicsit, ahol szalaghímeztem)

1 megjegyzés:

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...