15 december 2011

Karácsony közeledtével

helyzetet jelentek!
Nyertem ezt Csiperózsikánál (a képet is tőle hoztam): nagyon szép, élénk színű és nagy tatyó, olyan szép, hogy lehet megtartom magamnak :-) Köszönöm szépen Csipke!
És én bizony kivégeztem a megrendeléseket, mert most már a "magamét" szeretném megvarrni :-), és az sem kevés.

Pár dolgot lencsevégre kaptam:
meg sem született fiúcskáknak rendelésre :-)
pocaklakó kiscsajoknak, szintén rendelésre :-) babadömping van!

Férfiember !!! vette meg a pártyűt és mindjárt kért még egy garnitúrát :-)
Táskaihletet kaptam, teljesen magamtól! Én sem értem.Igaz, kértek egy táskát (tőlem?!), a kérés az volt: szép legyen! Hát szép erős fekete zsenilia-féle anyagból és még szebb vörös-fekete dekorszövetből kerekedett, közöttük flíz réteg. Bélésből készült rá a kitűző is. Valódi bőr aljjal - persze, hogy vörös. Hosszas tépelődést követően sikerült a talpába merevítést is varázsolnom, egy vékony, de stabil műanyag lap képében (köszi Csipkének az ötletet)
Cippes első zseb, egy sima kis belső zseb, tépőzáras fedlap, ami lefedi a cipzáras zsebet is, ne nyúlkáljon, akinek nincs rá jogosultsága ;-) Kényelmes, vállra akasztós fazon, pufi kabátra is felmegy. Egész elégedett vagyok vele!Hát ennyi, amit fényképeztem is.
Rendelésekről ennyit.És most megvarrom azt, amit ÉN szeretnék...

3 megjegyzés:

  1. Olyan szép minden, amit készítettél :D A kis rózsaszín cipőcskék zabálnivalóak:D A táska pont olyan lett, amilyet kértek: szép :D
    Puszi neked! Hencsi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek a cipők! A táska is fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁááááááá ez a táska milyen szép és jó és és és...
    *.*
    :)

    VálaszTörlés

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...