16 november 2011

Ez a kocka



Gáborkáért készült. A négy gyerek mellett én sajnos nem tudok pénzt felajánlani, de tudok varrni, legalábbis azt képzelem :-) Én ezzel a kockával, ennek felajánlásával próbálok segíteni
Egy ilyen kockát  a Meskán postaköltségestől 4000 Ft-ért adok el, a http://lepjunkhogyjarhasson.blogspot.com/ blogon 2500 Ft-ért lett meghirdetve és a postaköltséget én állom!
Eddig sajnos nem licitált rá senki, (ott sajna a fotók nagyon homályosak, az én hibám)
ezért most meghirdetem itt is. Aki kíváncsi rá, annak leírom a lényegét:
ennek a kockának minden oldalán olyan zárak vannak, amelyek működését ismerheti meg egy kicsi gyerek.
Van rajta: cipzár, patent, tépőzár, gomb, francia kapocs, masni(masnikötés), alján: cipőfűzést lehet gyakorolni, tetején a fogantyú szintén gombolható. 
Alapja: kb. 20 x 20 cm, magassága kb. 23 cm. Töltete flíz, oldalai pamutból vannak, mosógépben kímélő programon, alacsony hőfokon mosható.Licitálni a fenti linkeken lehet. Képeket még találhattok a kockáimról a címkefelhőben (oktató kocka), vagy kérdezz itt :-)



2 megjegyzés:

  1. Én szeretnék egy ilyet! Itt is licitálhatok? De írok a másik blogra is.
    3000,- :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ari, drágám!
    Kérlek, hogy a másik blogon licitálj, mert Kata hozta létre ezt a jótékonysági aukciót, és ő tartja kézben a liciteket. Köszönöm szépen!
    :-)

    VálaszTörlés

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...