09 december 2010

Ha túl vagytok a sorsolás okozta sokkon

és érdekel benneteket, akkor nézzétek mit küldött nekem Hencsilli, gyönyörűséges angyalkákat kértem tőle, és a szépséges szaloncukrainak sem tudtam ellenállni! Erre még küldött ajándékot is: egy piros mintás cukrot és annak világos alternatíváját. Annyira szépek! Úgy érzem magam, mint gyerekkoromban, amikor megkaptam a titkon áhítottat.







Köszönöm szépen Heni! Tökéleteset alkottál, sokkal szebb, mint a képeken (a Tiéden és az enyémen együttvéve :-) )

3 megjegyzés:

  1. Tündériek angyalok,és a szaloncukroknak is tök jó anyagjuk van..:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anikó! Nagyon örülök, hogy tetszenek az angyalkák és a cukrok:D Látom, túlélték az utazást:D

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon finom, puha a cukor anyaga, és annyira jól néz ki!!!!
    Jól utaztak, semmi bajuk nem volt, mikor kibontottam a borítékot! Anyám már le akart nyúlni egy angyalt, mondtam neki, várja ki a karácsonyt, majd akkor adok neki!!!

    VálaszTörlés

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...