29 augusztus 2010

scrapbook-mánia

Tetszik, hogy egy kép köré apróbb-nagyobb dolgokat, kis kütyüket, emlékeket ragasztanak, ebből aztán egész album készülhet. 
De nekem nem ez a mániám! Én ugyanezt, vagy valami hasonlót képkereten képzelem el. Nem találtam sehol ilyet, ill. egyszer véletlenül láttam hasonlót - azóta sem találom azt az oldalt. Hát akkor elkészítem magamnak. Szóval a lényege az elgondolásomnak maga a képkeret, egyedi ötletekkel díszítve. Lehet ez bármi, ami tetszik, pl. gomb, masni, csipke, szalag. pl. nézd meg ezt!


Szóval ez lett az első, a benne lévő kép csak illusztráció, úgy ragasztottam fel a hátlapot, hogy a benne lévő kép cserélhető legyen, akár egy valódi fényképre, akár egy egyedi montázsra, bármire....
Pácoltam a fát egy kis cseresznyeszínre, ragasztottam rá ezeket a sárgaréz kis szegélyeket, egy sarokdíszt, és pingáltam rá egy liliomféle virághasonlatot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyors és egyszerű módon írhatsz ide:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...